Sladovna Písek o.p.s hledá marketing specialistu/specialistku
Profilovka
09. 05. 2024.

MARKETING SPECIALISTA/KA VE SLADOVNĚ – GALERII HROU

SLADOVNA PÍSEK o.p.s. je největší dětská galerie v ČR a možná i v celé Evropě. Hlavní dramaturgickou osou Sladovny je programový koncept „Galerie hrou“. V něm se spojují témata knižní ilustrace, animace, divadla i dalších uměleckých prvků s tím, co je pro rozvoj každého dítěte důležité a tím je “hra”.

„Galerie hrou“ je prostorem, kde si společně hrají a tvoří děti a jejich dospělí, kde se od sebe navzájem učí a kde je možné volně překračovat hranici mezi jejich světy.

Koho hledáme:

  • Zapáleného člověka, který se na poli marketingu orientuje, vzdělává a zdokonaluje, přenáší své znalosti do praxe a jeho srdce pro marketing bije.
  • Vnímavou bytost s citem pro jazyk český i anglický, jejíž tiskovky zaujmou.
  • Kreativní duši, která je na sítích jako doma.
  • Iniciativního člověka, který přetaví dění ve Sladovně do zajímavého obsahu
  • Odvážlivce, jehož nevyděsí mezinárodní projekt.
  • Komunikačně zdatného člověka, který jasně vystihne poselství Sladovny na mikrofon i na kameru.
  • Nadšence, co má potřebu hledat možnosti, nové cesty a řešení.
  • Tahouna, který domluvené dovede k úspěšnému výsledku. 
  • Parťáka, kterému je blízká vize Sladovny a její kultura, přitahuje ho koncept Galerie hrou a umělecké prostředí.
  •  … možná právě Vás?!

Co bude Vaší náplní ve Sladovně:

  • příprava, realizace a koordinace marketingových strategií,
  • tvorba marketingového mixu,
  • příprava a distribuce tiskových zpráv a dalších marketingových výstupů a materiálů,
  • analýza, monitorování a vyhodnocování efektivity marketingových činností,
  • vyhledávání nových příležitostí,
  • komunikace s médii, public relations,
  • podílení se na vzniku propagačních materiálů,
  • reprezentování organizace na eventech, jednáních s obchodními partnery a dalšími subjekty,
  • komunikace s kolegy ve Sladovně a koordinace marketingových aktivit napříč organizací,
  • správa databáze kontaktů,
  • správa komunikačních kanálů organizace (sociální sítě, web, newsletter, offline kanály atd.).

Bez čeho se u nás neobejdete : 

  • pozitivní vztah k dramaturgickému konceptu Sladovny “Galerie hrou”,
  • minimálně SŠ vzdělání (praxe v oboru výhodou),
  • výborná znalost českého jazyka,
  • znalost anglického jazyka je výhodou,
  • výborné komunikační schopnosti,
  • znalost marketingového prostředí a marketingových nástrojů,
  • časová flexibilita, samostatnost a iniciativa 
  • komunikační schopnosti, vstřícnost, pohotovost v řešení nenadálých situací.

Co za to od Sladovny: 

  • Spolupráci na plný úvazek, umíme se ale domluvit i na zkrácené variantě.
  • Nástupní mzdu ve výši 30 000 Kč a k tomu čtvrtletní odměny vyplácené na základě splnění stanovených cílů, jako bonus pak inspirující prostředí bohaté na setkávání s kreativními lidmi – to je odměna nevyčíslitelná. 
  • Příležitost realizovat se na samostatné pozici se smysluplnou náplní práce – když je ale třeba, kolegové ze širšího týmu se rádi zapojí se svými nápady.  
  • Příležitost k profesnímu i osobnímu rozvoji – při zapojování se do sladovnických projektů to jinak ani nejde. 
  • Živé, inspirující a přátelské prostředí s možností využít vlastní kreativní přístup (nejen) k marketingovým aktivitám,
  • no a také 5 týdnů dovolené, sick days a stravenkový paušál.

A co teď?

Pokud je tato nabídka pro Vás, odpovězte na ni do 20.5. na email sarka.misturova@sladovna.cz  a přiložte, prosíme, tyto náležitosti:

  • motivační dopis, ze kterého vyčteme, čím Vás tato pozice zaujala a proč byste chtěl/a být součástí týmu Sladovny, 
  • aktuální strukturovaný životopis s kontaktními údaji, ať se o Vás něco dozvíme a máme možnost se s Vámi spojit,
  • zpracování dvou témat z nabídky níže dle Vašeho pojetí:

1/ Jak hodnotíte aktuální marketingové výstupy Sladovny? Kde vidíte jejich silné a slabé stránky?

2/ Návrh na sestavení marketingového mixu Sladovny s rozpočtem 350 tis.Kč/rok. 

3/ zpracování tiskové zprávy a plakátu k výstavě, podklady a informace zašleme na email po vyžádání 

O vyhodnocení  zaslaných podkladů Vás budeme informovat  a následně pozveme vybrané uchazeče k osobnímu setkání,  které plánujeme na 24.5.2024.



Nejčtenější
1
Post image
2
Post image
3
Post image